no image

Condicions

Canals de venda i gestions de bitllets
Canvi de Bitllets

La no presentació de la/el viatger/a en el lloc i moment de la sortida comportarà la pèrdua del viatge i no donarà dret a canviar el bitllet ni a la devolució de l’import d’aquest.

Els canvis de bitllets únicament podran afectar la data i hora del bitllet. No és possible fer cap canvi sobre el trajecte, les dades personals de les/els viatgers/es ni el número d’autobús. Quan es faci un canvi o tancament de bitllet no es podrà triar la plaça, ja que l’empresa l’assigna automàticament.

Els canvis de bitllets s’hauran de fer pel mateix canal pel qual s’hagin adquirit. El canvi de bitllets comprats telefònicament se realitzarà trucant al 977 440 300, de dilluns a divendres laborables, de 9 a 13 h i de 16 a 18 h. Els bitllets comprats en línia sense registre se podran canviar a Assistència Usuari>Canvis i Anul·lacions. En cas de estar registrat/da, pel perfil d’HifeClass®.

Tan sols es permet fer un canvi per bitllet, i el primer canvi d’hora o data serà gratuït (excepte en la venda telefònica, en què pot comportar una despesa de gestió addicional).