no image

Condicions

Canals de venda i gestions de bitllets
Anul·lacions de Bitllets

Les anul·lacions de bitllets s’hauran de fer pel mateix canal pel qual s’hagin adquirit. 

En cas d’anul·lació d’un bitllet comprat mitjançant targeta descompte o en un punt de venda presencial caldrà dirigir-se al punt de venda en el qual es va adquirir per a efectuar-ne l’anul·lació.

En cas de pèrdua del bitllet, en no poder presentar-lo degudament, no se’n podran realitzar canvis ni anul·lacions.

Les anul·lacions de bitllets porten associades deduccions en funció de la seva sol·licitud i han de fer-se pel mateix canal pel qual s’hagin adquirit aquests; així:

  • Bitllets amb almenys 48 hores o més d’antelació a la sortida del servei: es torna l’import del bitllet deduint-ne el 10 %.
  • Bitllets amb almenys 24 hores i fins a les 2 hores anteriors a la sortida del servei: se tornarà l’import del bitllet deduint-ne el 20 %.

En cas d’anul·lació del bitllet no es procedirà a la devolució del cost de gestió, si n’hi hagués algun d’associat.

L’anul·lació de bitllets d’anada i tornada és per a ambdós trajectes; no se’n pot anul·lar només un.