no image

Clic.cat

Presentem Clic.cat, el nou servei de transport a demanda que comença amb noves expedicions a les rutes de la Terra Alta, amb la incorporació de sis serveis d’aquest tipus de transport per connectar les poblacions de la zona.

Clic.cat facilita el desplaçament dels nostres usuaris de manera eficient i sostenible, permetent als passatgers adquirir els bitllets amb antelació i gaudir d’un viatge més àgil en fer-se parada únicament als punts sol·licitats. Aquest servei està dissenyat per a millorar la mobilitat a la Terra Alta, adequant-se’n a la distribució geogràfica i a les necessitats específiques de la població.

Descripció del servei

Clic.cat està dissenyat per a ampliar l’oferta actual de serveis, amb horaris addicionals de dilluns a divendres i la incorporació de nous en caps de setmana i festius.

Aquest servei requereix la compra anticipada dels bitllets, ja que els autobusos només s’aturaran a les parades sol·licitades pels viatgers.

Com funciona

Compra anticipada: Tots els bitllets han de comprar-se com a mínim dues hores abans que comenci el viatge, per a garantir la disponibilitat del servei. Es pot fer la compra a través de la nostra aplicació mòbil (App Hife), del nostre lloc web (hife.es) o trucant a la nostra línia d'Atenció al Client (horari d’atenció telefònica: de les 9 a les 13 h i de les 15 a les 17 h).

Selecció del trajecte: En el moment de la compra, els passatgers indicaran les parades d’origen i destí.

Disponibilitat d’horaris i parades: Clic.cat d’Hife opera en determinats horaris fixos i en les mateixes parades disponibles de les línies regulars.

Condicions per a la utilització del servei

Parades designades: L’autobús només s’aturarà a les parades designades amb bitllets confirmats. No es faran parades addicionals ni canvis de ruta.

Horaris fixos: El servei de transport a demanda (TAD) funciona amb un horari establert. Els passatgers han de planificar els viatges en funció d’aquests horaris.

Places disponibles: Les places disponibles estaran subjectes a la capacitat de l’autobús. Un cop aconseguida la capacitat màxima no s’acceptaran més usuaris per a aquest viatge.

Pagament: El pagament s’ha de fer en el moment de la compra. S’accepten pagaments amb targeta bancària (en les modalitats de venda en línia o telefònica) o amb el Bono Virtual (en les compres fetes a través del nostre lloc web o de la nostra aplicació mòbil).

Dades de contacte: Els passatgers han de proporcionar un número de telèfon vàlid i un correu electrònic en el moment de la compra, per a qualsevol comunicació urgent relacionada amb el servei.

Modificacions i cancel·lacions: Les modificacions de les compres s’han de fer amb almenys dues hores d’anticipació. Les cancel·lacions amb menys de dues hores no són reemborsables (vegeu les condicions generals).

Responsabilitat del passatger: És responsabilitat del passatger assegurar-se que totes les dades proporcionades en el moment de la compra siguin correctes. L’empresa no es fa responsable d’errors en les peticions causats per una informació incorrecta proporcionada pel passatger.

Accessibilitat: Per a garantir la disponibilitat de places per a PMR cal que ho aviseu amb 72 hores d’antelació .

Horaris