no image

FAQ (Preguntes freqüents)

En aquesta secció pot trobar resposta a les preguntes més habituals sobre Hife.
Abonament Gratuït (MITMA i Generalitat Valenciana)
Què és el nou Abonament Gratuït

És un títol multiviatge temporal amb el qual et podràs desplaçar d'un punt d'origen a un altre de destinació, sempre han de ser la mateixes parades, sense cost.

Quines condicions té?
  • L'Abonament Gratuït és unipersonal i no es pot transferir a ningú.
  • Per cada trajecte amb parada d'origen i destinació es requereix un Abonament Gratuït.
  • Es requereix fiança per a poder aconseguir-ho (només MITMA).
  • Té validesa durant un cert període de temps.
  • Té un mínim de viatges requerits.
  • Té penalització en cas d'un mal ús.
Com puc adquirir-ho?

Has d'emplenar el formulari que apareix en el teu perfil HifeClass®.
En cas de no estar registrat a HifeClass® clica aquí.

Puc comprar un bitllet d'anada i tornada amb l'Abonament Gratuït?

No, els bitllets s'han de comprar independents i no es poden comprar més d'1 al dia per sentit sense haver-los consumit, cancel·lat o validat prèviament.

Quan té penalització l'Abonament Gratuït?
L'Abonament Gratuït substitueix al Bono Virtual?

No, el Bono Virtual és un saldo sempre disponible per a qualsevol trajecte d'Hife i no té caducitat. L'Abonament Gratuït és per a uns certs trajectes subvencionats i té caducitat determinada.

Descomptes extraordinaris
Com beneficiar-se d'aquests descomptes?

El descompte s'aplicarà sobre els títols multiviatge de més de dos viatges adquirits entre l'1 de setembre del 2022 i el 31 de desembre de 2024, excloent els bitllets senzills i els d'anada i tornada per no considerar-se “viatger freqüent”. 

En el cas de Hife, els descomptes extraordinaris de fins al 50%, s'apliquen en les targetes descompto Hife, T10/120 i el nostre Bono Virtual. Així com en els títols multiviatge dels ajuntaments de Tortosa, Torredembarra i Cubelles.

He de comprar una targeta nova?

No, no es necessari.

He de fer una nova recàrrega en la meva targeta o en el meu Bono Virtual?

En la targetes descompte Hife i Bono Virtual, no és necessari, s'aplica descompte en el moment de la compra del bitllet.

En les targetes T10/120 és necessari recarregar-les a partir de l'1 de setembre per a beneficiar-se d'aquests descomptes.

Quina quantitat he de recarregar?

A la targeta descompte Hife i Bono Virtual, quan s'esgoti el teu saldo, es mantenen les recàrregues habituals. Recordem que en el moment que tornin les tarifes originals l'última recàrrega condicionarà el funcionament del Bono Virtual i la targeta descompte Hife.

A la targeta T10/120 (només per a Terres de l'Ebre) la recàrrega passa a ser de 5€ per a 10 bitllets (0,50€ el trajecte).

Què passa amb el saldo que tinc abans de començar la promoció?

El saldo no es perd, pots consumir-lo fins a esgotar-lo.

Per a la targeta descompte Hife i Bono Virtual s'aplicaran els descomptes extraordinaris directament en la compra del bitllet.

En la targeta T10/120 (només Terres de l'Ebre) es descomptaran els viatges restants fins a esgotar-los. El nou preu s'aplicarà en la següent recàrrega.

Quan acabi la promoció, què passa amb el meu saldo?

A la targeta T10/120 (només Terres de l'Ebre) les recàrregues amb descompte estaran disponibles fins al 30 de juny de 2023. 

A la targeta descompte Hife i Bono Virtual les tarifes amb descompte estaran disponibles fins al 30 de juny de 2023. A partir de l'1 de juliol de 2023 s'actualitzaran les tarifes als preus originals. Recordem que l'última recàrrega condiciona el funcionament del Bono Virtual i la targeta descompte Hife.

Condicions de venda
Quines són les condicions en la venda de bitllets d'autobús?

Cada canal de venda i cada tipus de bitllet té unes condicions específiques. Pots consultar-les a Canals de venda i Gestions de billets.

Informació d’Horaris
On puc trobar la informació dels horaris actualitzats?
A la web o a l’App fes una cerca amb origen i destí, tria el dia que vols viatjar i et sortiran els horaris del trajecte.
Lloga un Bus
Com puc llogar un autobús per a un desplaçament?
Oferim lloguer d'autobús con conductor, completa el formulari per a organitzar tu viatge, tour un un altre esdeveniment...
Funcionament HifeClass
Què és i com funciona HifeClass®?

HifeClass® és un nou servei de reconeixement als nostres clients on posem a la seva disposició una sèrie d’avantatges i beneficis. Consulta més informació.

Funcionament Bono Virtual
Què és i com funciona el Bono Virtual?

El Bono Virtual de Hife és un moneder virtual, inclòs en el tu perfil d’HifeClass®, per a comprar bitllets i beneficiar-te de descomptes

Bitllets
Puc generar una factura?

Si estàs registrat a HifeClass® podràs generar les factures de les teves compres directament des del teu perfil d’usuari a la web.

En cas de ser una compra sense registre pots sol·licitar factura a Assistència Usuari > Sol·licitar factura

Puc fer un canvi de nom d’un titular d’un bitllet?
Si estàs registrat a HifeClass® podràs canviar el nom del titular directament des del teu perfil d’usuari.
Quina és la manera més ràpida i còmode d’anul·lar un bitllet?
Si estàs registrat a HifeClass® podràs anul·lar els teus bitllets directament des del teu perfil d’usuari.
Puc fer una anul·lació de bitllet sense estar registrat a HifeClass®?

Sí, es poden anul·lar els bitllets sense estar registrat a través Assistència Usuari > Canvis i anul·lacions

Quina és la manera més ràpida i còmode per fer canvis de bitllets?
Si estàs registrat a HifeClass® podràs gestionar els teus bitllets directament des del teu perfil d’usuari.
Puc fer un canvi de bitllet sense estar registrat a HifeClass®?

Sí, es poden canviar els bitllets sense estar registrat a través Assistència Usuari > Canvis i anul·lacions

Cal estar registrat a HifeClass® per comprar bitllets a la web o l’App?
No, no cal. Les compres es poden fer com a usuari anònim, tot i que es recomanable estar registrat per a gaudir de promocions, descomptes i facilitar-te la gestió de bitllets.
Com puc comprar a la web o a l’App?
A la web o a l’App fes una cerca amb origen i destí, tria el dia que vols viatjar i et sortiran els horaris del trajecte on podràs escollir la tarifa i continuar amb el procés de compra.
Descomptes
De quins altres descomptes em puc beneficiar?

Oferim descomptes en els nostres serveis associats a les acreditacions corresponents com ara Família Nombrosa.

Bicicleta
Puc transportar la bicicleta a l’autobús?
Les bicicletes poden anar a l’autobús amb una sèrie de requisits.
Viatjar amb Menors
Com poden viatjar els nens?
Els menors poden viatjar amb una sèrie de requisits. Autorització per a menos no acompanyats.
Paqueteria
Com puc enviar paquets amb els autobusos de la Hife?
Pots consultar tots els horaris, preus i trajectes en la nostra web.
Objectes perduts
Com reclamo un equipatge perdut?
Pots fer-ho mitjançant el nostre formulari.
Què he de fer si m’he oblidat un objecte a l’autobús?
Consulta aquest apartat per a informar-te de com recuperar-lo.
Equipatge
Què passa si el meu equipatge té danys o es perd?
La responsabilitat està legislada per a llei L.16/1987, del 30 de juliol d’Ordenació dels transports terrestres i pel Reglament (UE) número 181/ 2011 del Parlament Europeu i del consell, de 16 de febrer de 2011
Quin equipatge puc portar per la compra d’un bitllet?
L’equipatge que es pot portar a l’autobús el podeu consultar en aquest enllaç.
Equipatge extra i bicicleta
¿Es la bicicleta equipatge extra?
El transport de la bicicleta al bus i l'equipatge extra estan subjectes a unes condicions i a despeses extra.
Elements de mobilitat - material esportiu
Puc transportar elements de mobilitat i/o material esportiu?
El material esportiu o els elements de mobilitat poden anar a l’autobús amb una sèrie de requisits.
Instruments musicals
Puc portar el meu instrument musical a bord de l’autobús amb mi?
Els instruments musicals es poden pujar a bord amb una sèrie de condicions.
Mascotes
Pot viatjar la meva mascota a l’autobús?
El transport de mascotes en autobús està regulat per llei, consulta totes les condicions.
Suggeriments
On em puc dirigir per presentar suggeriments, avisos o incidències?
Hem posat a la teva disposició un formulari de "Suggeriments/Incidències" accessible des del propi menú “Atenció a l'usuari” o des del propi llistat https://www.hife.es/reclamaciones